Proton Perdana dan Camry Hybrid pilihan pihak pengurusan untuk syarikat dan organisasi awam

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pasti anda adalah seorang yang hebat dalam syarikat atau organisasi anda dan pastinya anda inginkan kereta yang hebat tapi mampu milik dan jimat pakai serta “power”. Saya cadangkan anda ambil sama ada Toyota Camry Hybrid terbaru ataupun Proton Perdana terbaru. Di sini saya akan kongsikan sedikit sebanyak tentang dua model tersebut.

Kenapa anda perlu ambil Toyota Camry Hybrid sekarang? Yang anda mesti tahu bahawa kerajaan Malaysia sekarang menawarkan subsidi hibrid kepada UMW Toyota. Harga Camry Hybrid sekarang adalah RM176,521 yang mana sepatutnya tanpa subsidi dari kerajaan harganya mencecah RM250,000 (beza lebih kurang RM73,479). Banyakkan perbezaan harga tanpa subsidi terbabit? Untuk makluman semua subsidi ini mungkin ditarik balik dan saya cadangkan anda ambil kira untuk miliki Camry Hybrid ini untuk sokong aspirasi kerajaan di mana kerajaan ingin menggalakkan teknologi terkini ini dijalankan di Malaysia.

Untuk yang memiliki budget rendah pula, saya mencadangkan anda memilih Proton Perdana baru kerana ianya adalah Honda Accord yang diubahsuai menjadi jenama Proton. Ianya lebih murah dari Camry Hybrid tetapi ianya nampak gagah dan ciri-ciri korporat yang tersendiri. Untuk maklumat lanjut tentang perbezaan antara Camry Hybrid dan Proton Perdana, anda bolehlah hubungi saya atau berikan komen di bawah. Di sini saya sertakan gambar dan sedikit info berkenaan model tersebut untuk tarik minat anda.

  1. Toyota Camry Hybrid 2.5 Luxury AT

2. Proton Perdana 2.4 L

Tahukah anda di antara kedua jenama di atas yang mana satu jimat minyak? Adakah ianya selesa dipandu atau dinaiki sekiranya anda adalah penumpang atau big boss? Berbaloikah memiliki kereta di atas? Sila beri komen untuk sebarang pertanyaan atau cadangan anda.

ANDA BERMINAT UNTUK MENGHADIRI KELAS “PRODUCT KNOWLEDGE” DARI COACH AUTOMOTIF?

Layari website klik alamat ini iaitu  http://irsukhairul.com/ untuk biodata coach dan boleh hubungi melalui whatsapp

 Kalau whatsapp ni nombor saya, 012-2515093 atau klik pautan ini sekarang http://www.wasap.my/60122515093. Kelas boleh diaturkan di tempat anda ataupun coach sendiri yang akan menyediakan tempat latihan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *